Stella Alpina 2012 4-8 juli 2012
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Geschreven op: 07. 05. 2012 [08:20]
|
|
|
Panahan
|
Ik begrijp het helemaal druk, druk, druk, heb ook van alles te doen en de trip in Juni komt ook al dichterbij want 15 Juni zitten we een week in de Dolomieten, Dan een weekje thuis en dan is de Stella alweer aan de beurt, wat erg toch !!! Zorg in iedergeval dat het niet te druk wordt, want te druk gaat stuk. We lezen weer, Ralph. |
|
Geschreven op: 08. 05. 2012 [15:14]
|
|
|
Ti-Ger
|
Hallo allemaal, Ik lees hier dat de meeste op woensdag 4/7 vertrekken om op vrijdag aan te komen. Nico, overnachten jullie van vrijdag op zaterdag dan ook op de alpenweide (basecamp) halverwege de Stella? Dan zet ik ook daar mijn tentje op. Of slapen jullie elders daar in de buurt? Daar ik de hele week, vanaf vanaf 30/6 al vrij ben, zou ik graag eerder vertrekken om via de Vogezen (Motorherberg La Mouche of Les Tronches) naar de bestemming te rijden. En in de Vogezen alvast een extra dagje pakken om daar een rondritje te doen. En dan op vrijdag bij de Stella aan te komen. Ik verzin wel wat om de dagen door te komen. Wie met mij samen wil rijden is van harte welkom. De tent neem ik alleen mee voor daar op de alpenweide. Heb ook de voorkeur voor een echt bed Hoef ook pas het weekend van 14/15 juli thuis te zijn, dus aansluitend nog een paar mooie routes doe ik graag mee met jullie. En zoals Ralph zegt, kunnen we evt. in de Vogezen nog een extra overnachting pakken, het is mooi rijden daar. Als er iemand is die met mij al zaterdag of zondag wil vertrekken hoor ik het graag hier. Verder schijnt in Frankrijk de alcohol tester verplicht te zijn: http://www.anwbmotor.nl/nieuws/frankrijk-alcoholtester-verplicht/?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=ANWB%2BMotornieuwsbrief Groetjes, Ger |
|
Geschreven op: 19. 05. 2012 [15:52]
|
|
|
opajan
|
Hallo mensen, Van mij even een update. Ralph en ik rijden met onze motoren op een aanhanger op donderdag 5 juni naar motorherberg La Mouche in de Vogezen, waar we 1 overnachting doen. Vrijdag 6 juni rijden we door naar het plaatsje Sauze d'Ouix (20 km van Bardonecchia) waar we gaan logeren in Chalet Chez Nous. Zaterdag gaan we dan de Stella Alpina op en weer af. Zondag en maandag maken we ritten over binnenwegen en onverharde wegen in de omgeving. Dindag rijden we weer naar La Mouche, waar we tot en met vrijdag 13 juni verblijven en daar ook lekker door de bosrijke omgeving over zandpaden en binnenwegen gaan rijden. Ralph vermoedelijk op zijn classic XT500 of anders op zijn XT660 en ik op mijn Honda SLR650. Ik heb al wat "geitenpaden" routes klaar. |
|
Geschreven op: 19. 05. 2012 [17:44]
|
|
|
Ti-Ger
|
Jan, met de ritten daar in de omgeving doe ik graag mee. Zal nog een voorstel naar je sturen voor een rondje Alpe D'Huez, via het geitepad, weet je vast nog wel. En dan via de Vogezen, La Mouche terug en daar nog rond rijden. Heerlijk, krijg er nu al helemaal zin in. |